onsdag 15. april 2009

Pussing av jernet til Terje

Kommer ikke på nett, fjerna router, restarta modem. Sjekket IP. OK.

Dette er kanskje den strofa jeg skriver mest om dagen, og av en eller annen grunn så skriver jeg nesten automatisk ned denne setningen hvis jeg sitter å skriver et annet sted enn IRC og Messenger. Det er jobben min! Sånn er det. En ting som ikke er jobben min er å polere jernet til Terje nå på våren, men det er allikevel noe jeg valgte å gjøre i dag. Var nesten sol og jeg trengte sysselsetting denne første offisielle vårdagen. Det er sikkert noen andre som mener at det var en eller annen gang i påsken, men dere kan bare dra til helvete fordi jeg jobba hele påsken og fikk ikke en dritt ut av den lille sola som var der. I dag derimot, i dag så ble det andre boller. Jeg kunne sikkert skrevet om at det har kommet ny patch i World of Warcraft i dag, men det er det sikkert 1000 andre blogger som skriver noe om, så det driter jeg litt i. I dag skal det handle om MEG og litt Terje og litt Peder

Starta vel mer eller mindre dagen med at Terje ringte eller var det på MSN, ja MSN var det og spurte om jeg skulle være med på Storo å kjøpe noe stuff han skulle bruke til å polere jernet litt seinere i dag. Jeg trengte noe å ta meg til og takket derfor for tilbudet, sysselsetting er alltid bra saker på en fridag. Kjøpte inn noe Turtlewax og starta.


Da i returnerte til Grünerløka var det bare åstarte, Vulvaen bar tydelig preg av vinteren og hadde fått en kort kattevask, men ikke noe som river skikkelig. Washman er ikke det beste for å si det sånn, skal det være skikkelig så må man fikse det selv og ta ting i egne hender. Noe vi gjorde. 3 timer seinere så var bilen blitt blank og fin. Spesiell takk til den hyggelige damen fra Trafikksjefens etat som ba pent om vi kunne flytte bilen, eller så fikk vi med etaten å gjøre. Litt surmuling fra Hansen, men jobben ble gjort!

Etter polering stakk vi opp til Peder som stp å skrudde sykkel, og der henta jeg sykkelen min. Har kjørt en tur i dag, fine greier. Det fine med Monkeyen er at den gjør folk glade! Folk ser den lille sykklen og smiler og koser seg. Sjarm på hjul kaller jeg det da!

Spillblogg:
Ny patch til World of Warcraft! 3.1, med Uluar. Har ikke testa den enda, kommer som sagt ikke til å skrive noe om det heller. Dagens blogg er mest en unnskylding for å legge ut bilder av Terje.

Ha en god dag videre :)

2 kommentarer:

  1. jernet, bra ord!
    gi gjernet.

    du feila litt om poenget var bilde av en fyr, da fyren stortsett er .. bak bilen eller bare bak.

    SvarSlett
  2. jernet er jo bilen, og fyren det er Terje.. Vi polerte jo jernet til Terje.. :)

    SvarSlett