torsdag 15. januar 2009

Ladaux' verden - den populærkulturelle bloggen

Vel, jeg har fått en del tyn for at denne bloggen er meget egosentrisk og at det bare omfatter meg. Det jeg har å si til de menneskene er OK, greit! Men det er jeg som skriver den. Og det er jeg som kommer til å skrive den fremover. Det jeg derimot nå skal forsøke er å vri den til den blir litt mer tematisk, denne bloggen vil fra nå av inneholde en del poluærkultur jeg pådrar meg i løpet av en dag. Dette innebærer at testene nederst nå blir satt til testing av spill, dingser eller filmer. Eller noe annet kult. Nå er det nok med test av pølser og sukkerspinn eller hva det nå måtte være jeg skriver om. Ideen til dette tiltaket fikk jeg da jeg leste litt nedover her og kom frem til det innlegget jeg kjører en anmeldelse av Duck Tales. Dette syntes jeg ble såpass bra at jeg vil fortsette med det!

Kommer ingen tester helt enda på den her, men mulig når jeg kommer hjem fra jobb!

/Fredrik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar