mandag 26. juli 2010

Sommerstemning og mandag

Hei alle sammen, i dag skal jeg gjøre begge tingene. Både skrive litt blogg, og samtidig legge ut en liten video. Btw, er det noen som vet om et bra open source-videoredigeringsprogram så ta kontakt. Det jeg bruker nå har elendige muligheter.

Dagens låt: The Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots part 1

Hva er nytt?
Det er ikke noe nytt som skjer. Alt er ved det vanlige. Jeg ser fremdeles frem til skolestart igjen. Det å lære nye ting og møte folk man ikke har sett på en stund er alltid kos. Gleder meg!

En annen ting som gleder meg, det er at jeg får lønn på fredag. Og det er ikke feil! Det er absolutt ikke feil i det heletatt! Det er nesten tre månder siden jeg fikk studielån, så det er sårt trengte penger. Førstepri er nye sko. Trolig samme typen som jeg har nå, fordi de har halt ganske bra. Viktig med kvalitet når man er student!

Og ellers?
Nå hadde jeg vel mer eller mindre en sånn spalte i den over her, så ja. Ting er bra. Faktisk! Litt kjipt med regn da.

Lagt til en videoblogg nederst her. Se på den. Jeg har insett at jeg må bli litt mer ekstrem og tydelig, så det skal tas til ettertanke, og jeg skal komme på et skikkelig konsept.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar