mandag 21. desember 2009

Blogg fordi jeg må..

Jeg vet det! Det er en stund siden jeg oppdaterte denne her og grunnen er at jeg ikke har følt for å skrive noe. Jeg har rett og slett ikke følt meg kreativ nok til å ytre noe. Så hva har skjedd siden sist? Jeg har hatt eksamen og kommet meg tilbake hjem til Oslo i jula. Og jeg har kommet meg tilbake til jobben min i databutikken i Møllergata. Og er jeg fornøyd? Jaja mensann! Ikke bare at jegføler at jeg gjorde det strålende på eksamen, men jeg er også storfornøyd med å jobbe litt igjen. Jeg visste det ikke, men jeg savner det å komme hjem fra en lang arbeidsdag og faktisk sovne tidlig fordi kroppen har mottatt en masse nye intrykk og jeg har brukt litt energi. I det siste har det vært mye våkennetter og korte perioder med søvn. Nå soves det nesten 8 timer hver natt og leggetiden er nærmere midnatt enn morgenkvisten. Det er heller ikke feil at jeg fremdeles mestrer den gamle jobben min på den fine måten jeg gjør!

Dagens låt: John Williams - Theme from Home Alone. JUL!!

Og ellers?


Jeg har enda ikke rukket å kjøpe noen julegaver, og dermed tror jeg det kommer til å bli en stressende dag på lille julaften i år. Ser nemlig ut til at dette blir den store shoppingdagen.

Anmeldelse:


Avatar! Ok. En gjeng med blåmalte hippier som bor i skogen på en planet et annet sted i galaksen kan virke som en klein opplevelse. Men det er det absolutt ikke. Denne filmen er fucking awesome og jeg anbefaler alle å dra og se denne filmen. Selvfølgelig i 3D..

En litt festlig ting er alle de uintenderte(?) likhetene med MMOen World of Warcraft, men dette vil jeg ta ved en annen anledning..

Peace out og god jul!

- Fredrik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar