torsdag 22. april 2010

Litt lett torsdagsraljering om sjukdom og kokainsmugling.

Jeg er egentlig i strålende humør til å skrive en fin og lang blogg i dag, dog jeg begynnerå bli litt småsjuk. Men det kan man ikke ta høyde for. Det er vår! Med andre ord er tiden inne for rennende neser, febertokter og generell dårlig stemning.

Dagens låt: Gustav Lorentzen - Ikke slå

Sykdom
Like sikkert som at paven er pedofil, så dukker den forbanna vårforkjølelsen opp. Og det er en ting jeg lurer på: For 41 år siden så sendte vi de første tre mennene til månen. vi har sonder på mars, stort sett det som er av farlige barnesykdommer er kurert for lenge siden, men en ting gjenstår. Hva skjer med at man enda ikke har klart å ta kvelden på forkjølelsen? Dette er vel egentlig ingen teori; men jeg går ut ifra at den ikke dreper nok folk og at den faktisk er med på å byge opp immunforsvaret vårt. Noe som ikke er feil, men fryktelig irriterende. Jeg stemmer heller for at i utvikler en iPhone-app som sier fra til deg når du er så kjøtthue som jeg trolig har vært de siste dagene rundt det å kle på seg for lite. Piip! *strøm* Idiot! Kle på deg, eller så blir du sjuk. Jeg kaller den "Mom App". Den er også i stand til å detektere når du ikke legger deg om kvelden, pusser tenna, ringer folk i fylla eller bare skal ut å ta én øl. Også "Dad App" kan implementeres i det systemet. Den hører automatisk på det "Mom App" gjør, og for å unngå å sove på sofaen, så utfører den følgende: Den vil  trekke 20,- av kontoen din hver gang som inndraging av ukelønn. Og den eneste måten du kan få det tilbake på, er å klippe plenen, beise huset eller gå ut med søpla. Men til gjengjeld så skaffer den deg gratis leiebil og holder kjeft til mammapplikasjonen om hvor du var i går.

Slik det er nå gjør kidsa alt for mye drøye ting til å ikke kunne lage en applikasjon som tar seg av problemet. Med kidsa så mener jeg alle som er fød etter 1980. Jeg skulle ønske jeg kunne legge lista litt høyere enn dette, men jeg kjenner rett og slett for mange 30-åringer som har full utnyttelse.

Steve! Her kaster jeg gull-ideer til deg, GRATIS! Få bamsen ut av iPaden din og les.

Utenriks
Oi! Kjipern det jenter. 14 år i en celle med 15 putas og den kåte fengselsvakta Gomez blir sikkert fett. Håper dere har det fint der nede. Hørt at det er mye som og bra surfing på denne tiden av.. oh wait! Dere er i fengsel ja, og i Bolivia. Det inneklemte landet som er kjent for følgende: Hmm.. Bowlerhatter og Llamaer. Kan også fortelle at dere sitter i fengsel i verdens høyestliggende hovedstad!  Men med 4-5 presidenter i året, så er det sikkert en mulighet for å betale seg ut.. Hold håpet oppe! Fengselsoppholdet i verden 113 beste land går sikkert som en lek!

Og litt om Belgia. Lykke til med nok et regjeringsvalg! Tror det fremdeles er Italia som har den gule trøya i regjeringsbytter, men dere tar innpå. Prikkete klatretrøye er herved levert!

Hønefoss fotball
Etter det som i dagens aviser blir beskrevet som en sjanseorgie fra Stabæks side, så har Hønefoss fått sin første og trolig rundens mest ufortjente tre-poenger. Men som de sier: Cup er cup og serie er serie. Fortjent eller ikke: Graturerer dritmye! Første steg opp av søla!

Og ellers?
I morgen klokka 10:00 utenfor Eikli studenthus i Buskeruds perle Hønefoss, går startskuddet for det halvårige evenementet "Ladingloppet" av stabelen. Oppfordrer flest mulig til å møte. Ser ikke ut til å blir så mange som jeg håpet, og det frykter jeg kommer av direkte latskap. Dere vet hvem dere er!

Kan også informere om at MySQL-serveren min er oppe og går. Det er god stemning ettersom vi trenger den til å gjennomføre systemarbeidsoppgaven på en god måte.

Og det var det! Nå er det te på sofaen og søvn som står på planen! God helg til alle som leser bloggen!

Ride with love!

/Ladaux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar