torsdag 2. juni 2011

Im back baby..

Etter massivt press fra fansen så har jeg besluttet å ta opp blogging igjen. Det har blitt litt mindre kniving om populariteten blant bloggere "fra" Hønefoss, og med det så ser jeg mitt snitt til å øke egen popularitet! Vekk med rosablogging -  nå er det bleikfeite nerder rett under tredve det skal handle om fra denne kommunen.

Siden sist
Sist jeg skrev skrev noen velvalgte ord om vestlandskost, var det vinter, snø og VM på ski i Oslo. Nå skal jeg være dønn ærlig å si at jeg kosa meg bra på tremila på lørdagen der, men ellers så har jeg ikke mye til overs for vinteren som årstid, som jeg mulig har nevnt i forbifarten tidligere.

Det er som dere ser, lukter, føler og sanser med hele kroppen nå en del av fortiden. Fremfor oss ligger nå sommeren. Det stemmer folkens! Sommeren starta allerde i går, og vi er nå inne i tiden der kvinner vil ha småtroll, menn vil ha damer, mens ingen vil har forhold, som en av de lokale heltene fra SN sa på en plate for en del år tilbake. Og hva er planen? Ingenting. Jeg har ikke fått meg noen sommerjobb enda. Det suger litt, så hvis noen har en jobb der ute, så er det bare å slå på tråden. Jeg gjør alle jobber, så lenge det ikke;


- Er noe organisk
- Innvolverer barn
- Innvolverer gamle mennesker
- Innvolverer mat

Med andre ord er matbutikker, dyrepass og helse og omsorgsyrker ikke aktuelt.

Se opp for mer moro fra meg på mandag. Da skal vi nemlig ta en titt på en gammel klassikker fra Sega. Hvis jeg sier Alex, hva sier du da?

Og ellers?
Sol, sommer og PHP. Skal selvsagt til Oslo i helga for å stikke på musikkens dag. Heng med da vel!

/ladaux

2 kommentarer: