mandag 27. september 2010

Obligatorisk tittel

Ikke noe superinterresant på plakaten i dag, men det er mandag, og jeg prøver å holde en viss kontinuitet i denne bloggen. Se frem mot et par minutter lesing og læring.

Dagens låt: Nick Lowe - Cruel To be Kind

I dag så sto jeg opp 07:22, hvorfor jeg gjorde dette nettopp i dag, det vet jeg ikke. Men jeg hadde kanskje en plan for dagen. Jeg tror planen var å sette seg ned tidlig for å jobbe med ett eller annet prosjekt, som ikke ble noe av. Jeg fikk hvertfall til noe da. Kanskje ikke enormt grandiost, men kjøkkendelen av stua mi er nå rent.

Og det er sånne ting som er det viktige. Det øker trivselen i hverdagen, og øker produksjonen. noe hverken jeg eller andre har noe har vondt av. Jeg er usikker på om produksjonen økte så veldig egentlig, har ikke fått så mye jeg ønsket ut av dagen. Jeg har dog skrevet blogg i dag, kanskje det var veien å gå. Desverre tjener jeg ikke penger på det. Derfor har jeg søkt på jobber, og ikke fått dem. Og sånn går no dagan. Bortsett fra det med 07:22. det er ikke dagan. Det er mer noe jeg normalt ikke gjør.


Sommeren er over. Sånn på ordentlig.
Det hele begynte vel mest i går, da jeg satt på sofaen min og frøys. Det var kaldt inne, og jeg måtte derfor skru opp varmekablene. Det andre tegnet var i dag da jeg tusla ut en liten tur. På tross av knallvær og null vind var det ganske kaldt. Derfor jar heg bestemt meg for å ikke gå ut mer, men skal holde døra oppe hvis noen vil komme på besøk. Jeg kommer fremdeles til å dusje hver dag og holde det ok ryddig. Med andre ord ikke gå helt sosialklient på omverdenen. Det eneste jeg trenger fra dere andre er at dere kommer minst to ganger i uka med mat til meg. Vi fikser dette?

Ladingloppet
På tross av skikkelig møkkavær ble det gjennomført og jeg er veldig fornøyd med dem som ble med. Betyr mye at dere gidder på tross av forholdene. Hadde jeg hatt penger, så skulle jeg laget diplom!

Men jeg har sittet og skrevet i dag, har jeg hatt på Nick Lowe i bakgrunnen. Han er jaggu ikke så dårlig han! Anbefales for folk som liker gitarpop/punk/new wave eller bare god og catchy musikk.

Og ellers?
Ikke en dritt. Jeg sitter her, men skulle helst vært et annet sted.

PS! Det er siste forestillingen til Einar Lunde på Dagsrevyen i dag. NRK 19:00!

/ladaux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar