fredag 10. september 2010

OM jeg kjeder meg

Denne her går ut til alle dere som legger dere tidlig på kvelden. Tenk på oss andre! Og med oss andre, så er det stort sett bare meg. Aner dere hvor kjipt det er å sitte foran en pc med internett og det hele, men ingen å snakke med på MSN. Eller nesten ingen. Det er dritkjedelig! Faen ass!

Og derfor skriver jeg blogg i dag! Har som vanlig ikke en dritt å skrive om, men noe må jeg jo foreta meg. Og ikke si: -Ladaux, du vakre multigeni, hvorfor legger du deg ikke som alle andre normale mennesker? Og det kan jeg fortelle dere; fordi jeg er ikke trøtt. Og jeg har ikke noe ansvar, ingen jobb på morgenen og skolen starter aldri før klokka ni. Og det gjør at man forskyver døgnet litt.

Dagens låt: Espen Beranek Holm - Dra til hælvete

Rastløs
Fugla vet hvorfor jeg er så vanvittig rastløs i dag, men tror det kan ha noe med at jeg for første gang på lenge både har fått i meg brus og sjokolade. Fysikken min er ikke det samme som det var en gang i tiden, og jeg er nå på det nivået at jeg faktisk kan kjenne ting jeg putter i meg. Kaffe, cola og to Stratos har tydeligvis stor innvirkning på kroppen. Føler meg som en treåring på speed. Ligger å vrir meg i sofaen og prøver å se på tv. Men fokuset er andre steder. Hvor? Det vet jeg ikke helt. Men klarer bare å fokusere på få ting. Det å skrive denne teksten for eksempel, er litt vanskelig. Har vel oppdatert Facebook og Aftenposten et par hundre ganger frem til nå. Og jeg kan fortelle at begge skjer det lite på. Jeg har tidligere etterlyst en stor verdensevent, men det ser ut til at man venter forgjeves. Jeg tar rennafart å driter i om Sp-politikere ikke skatter frynsegodene sine. For min del så kan dem beholde dem. En stat er ikke en skikkelig stat uten litt korrupsjon og underslag.



Bare se på Italia feks! Her på berget har vi Jens Stoltenberg. Han er en fin og jovial fyr. Opptatt av de nære tingene og et bein inne i EU. Jems vil spise burger med de store. I Italia har dem Silvio. En fyr som er opplagt kriminell, en fyr som driter i hva alle de andre landene syntes om han og som heller snakker med elskeren sin på mobilen fremfor å hilse på tuske rikskanslere. Si hva du vil om politikken hans, men han legger en ekstra cool på hele EU. Landet hans er i ferd med å rakne økonomisk, men det er ikke så viktig tror jeg. Han har nok.

Rebusløp
Til helga er det rebusløp i Oslo. Og laget vårt har selvfølgelig planer om å overkjøre alle de andre. Ange, Malin, Caro, Cecilie, Stine og meg selv skal vise hvem de virkelige rebusdronningene er! Blir storveis, og det er heller aldri feil å komme seg litt hjem til byen igjen etter et langt avbrekk. Cava til frokost sier du?

Og ellers
Truru a? Kjeder meg!

/Ladaux

PS! Hvis det mangler litt bokstaver her og der, så er det fordi tastaknottet mitt er litt herpa.

2 kommentarer: