torsdag 22. oktober 2009

Kjedelig blogginnlegg. Skjer ikke så mye og jeg er ikke kreativ i dag.

Ok. Jeg er en dag på etterskudd men det er ikke min feil. Eller det er det. Greit. Men jeg hadde huset fullt av skrikende 20-åringer i går, noe jeg også har i dag.. Men nå tvinger jeg meg selv til å skrive noe.. Siden sist: Ikke en dritt faktisk. Tid trenger ikke å ha noe innhold var det sikkert en fyr som sa for lenge siden. Og hvis ikke dette så tar jeg copyright på dette utsagnet og kaller det mitt. Quote meg på dette! Vel på fredag sist uke var jeg på pysjamasfest. Det var ganske gøy. Og på mandag og tirsdag var jeg på skolen. Det er stort sett det. Jeg sitter nå ved siden av Lars som jeg skal blogge om kapp med, les gjerne hans blogg på: http://octoberchallenge2009.wordpress.com . Begge blogger kommer nok til å være serdeles uinterressante i dag.. Nå sitter vi hjemme hos meg å LANer. Dere ved den geekaktiviteten som kun folk med lite venner, litt dårlig hygiene og briller gjør? Stemmer. Det driver jeg med nå. Kan fortelle at jeg er veldig dårlig til å spille dataspill, men husker tilbake til den tiden hvor jeg var enestående i FPS og pwna n00bs under en lav sko. Dette var selvfølgelig på servere der det ikke fantes koreanere. De folka der er umulig å slå. Tror de ligger i kulturen deres eller.no å være uslålige i tv-spill.

Når vi er inne på dataspill så kan jeg paste inn en post jeg sendte til JOFA tidligere i dag om hva jeg syntes om det nye Monkey Island-spillet. Dette var det jeg skrev:

Monkey Island kom ut for et par måneder siden og jeg personlig syntes det er et ok spill med mye sjam og humor. Det kan selvfølgelig ikke måle seg med de to første i serien og ligger også litt bak #3. Men dog bedre en MI:4. Telltale har peiling på å lage spill og de roter ikke med historien. Men jeg syntes kanskje de er litt vel sikre. Det virker som de er pissredde for å tråkke på noen tær og spillet blir demed litt gjennomskuelig. Puzzelsa er vanskelige nok, humoren er fremdeles strålende og Guybrush er fremdeles verdt å bruke penger på.

Casten i spillet er også det samme som i CMI og EMI. Alltid vært fan av Dominic Aramatos stemme son Guybrush. Sårbar, nerdete og ivrig. Det er stort pluss.

Spillet kommer i episoder og kan lastes ned hver for seg,
eller alle episodene for $34.95. Noe som med dagens dollarkurs er under 200 spenn. De første tre episodene er ute og #4 kommer i november.

Det er en stund siden jeg hadde noen spillanmeldeser. Her kom det.

Her se på film: Gidder ikke skrive mer.


Worst Shopping Run Ever - Watch more Funny Videos

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar