mandag 28. juni 2010

Skjer ikke så mye

Da jeg sa ja til å bli i Hønefoss hele sommer var det selvfølgelig for pengenes skyld. Jeg er her for å jobbe, og det er jeg ikke langt fra alene om. Ladaux rapporterer fra en folketom by.

 Dagens låt: Jimmy Soul - If you wanna be happy

Jeg er litt usikker på hvorfor jeg skriver noe i dag. Kan med en gang si at det kommer til å bli ganske ensomt her de neste ukene. Når den eneste man med sikkerhet er i byen samtidig som meg selv jobber natt og jeg jobber hele dagen, så sier det seg selv at det sosiale livet mitt fremover kommer til å være begrenset. Men er det et problem? Jeg tror ikke det, sånn egentlig.

Jeg har selvsagt tatt mine forhåndsregler og har vært hjemme i Oslo og hentet Mad Men sesong 1. Det er lenge siden jeg har sett den, og ser frem til å komme meg gjennom en gang til. Jeg har også et par tv-spill jeg skal gjennom, og hvis sola tittet frem så er det ikke umulig at jeg drar for gardinene. Skjermen blir så blek i direkte sollys.

Jeg kan også med glede meddele at Entourage, Hung og Top Gear er tilbake på skjermen! Ukens Top Gear er rett og slett episk, og jeg anbefaler alle på det varmeste å se den. Siste saken deres er hinnsides festlig.

Nå er det dagens andre runde med ostesmørbrød som står for tur.

Ha en god sommer. Tilbake torsdag!

/ladaux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar