fredag 31. desember 2010

Oppsummering av 2010

Forhasta meg kanskje litt i går da jeg skrev innlegg. Jeg har en litt geeky blogg, og hva er vel ikke en slik uten noen lister over ting vi har lært og sett i løpet av det siste året.

Dagens låt: Bad Religion - 10 in 2010

Ladaux' TOP 10 - 2010!

Filmer:

10 - Kick Ass the Movie
09 -  Get Him to the Greek
08 - Splice
07 -  Operation Endgame
06 - Easy A
05 - Iron Man 2
04 - Scott Pilgrim vs. the World
03 - Inception
02 - The Social Network
01 - Toy Story 3

Dette er da liste over filmer jeg har sett i 2010. Arrester meg gjerne og si at "denne filmen er bedre" i commentsfeltet.


 Serier

05 - Sherlock

04 - The Pacific

03 - Running Wilde
02 - An Idiot Abroad
01 - Walking Dead


Ta høyde for at jeg enda ikke har starta å se på Boardwalk Empire.
En serie jeg vil nevne er "The Deep End". Jeg likte den! Tydeligvis mange som ikke gjorde det. Pilot only?



Tv-spill

01 - Mass Effect 2

Hadde bare råd til å kjøpe ett spill i år, så det ble selvfølgelig Mass Effect 2. Det innfridde forventningene og jeg selger nyrene mine hvis jeg har dårlig råd når neste spill i serien kommer!


Nye ord

02 - Vuvuzela
01 - Eyjafjallajökull

Dropper askefast, app osv som de store avisene skriver om, rett og slett fordi det er kjedelige ord.



Alt i alt
2010 var ikke et veldig produktivt år for min del. Studenttilværelsen setter sine spor, og man har da ikke mulighet for de helt store utskeielsene. Men alt i alt så har jeg jo hatt det ganske ok. Jeg har ikke sultet, jeg fått noen nye venner, lært meg verdien av å faktisk trene, kjørt masse Monkey Bike, hørt en del på musikk, sett noen filmer og nøtet sommeren.

Det er med andre ord ikke de store tankene som flyr gjennom hodet når man skal oppsummere, og jeg skulle ønske jeg kunne skrevet noe mer kreativt her. Noe om at jeg har vært ute og reist i noen måneder, eller reddet jorden fra byllepest gjennom forskning.Men jeg har ikke det. Det er nemlig ikke sånn at alle i verden kan gjøre heltedåder og spennende ting, for når dem er ute, så må noen bli igjen å holde fortet. Det har vært min oppgave i år. Det er ikke siste gangen jeg kommer til å bruke et år på det, men jeg kan garantere at jeg kommer tilbake både som menneske og eventyrer.

Men har man folk man er glad i rundt seg, og mat på bordet. Da kan man ikke klage helt ned heller!


Takk til dere som gidder å lese dette her! Ha en fantastisk nyttårsfeiring og et glimrende 2011!

Live long and prosper!

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år, alle og enhver! (og syntes nok Tron skulle hatt en plass på den listen)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke sett Tron. Og jeg tror ikke den kommer på lista når jeg får sett den..

    SvarSlett