mandag 27. desember 2010

Skal aldri drekka igjen

Noen er bare skapt for å ligge i fosterstilling og være fyllesyk.  En ligger skjelvende og kaldsvettende på sofaen og drømmer om mat og drikke man ikke har nok energi til å hente, og forbanner både den første og siste drinken man tok kvelden/natta før- Jeg skal aldri drekka igjen! En settning jeg har hørt altfor ofte fra deres bloggmaster Ladaux. Han ligger der i den røde sofaen og veit verken opp eller ned på et tastatur, så derfor har jeg tatt over dagens innlegg; jeg er en gjesteblogger.

Jeg har ikke noe tema jeg sterkt ønsker å få frem i dagslys. Jeg har ikke noe spill jeg kan anmelde. Jeg lager ikke mat. Så derfor vil dagens blogginnlegg bestå av ord og ting jeg synes er trivelige:
-  Moskus
- Securitas
- Meske
- Flanellskjorte
- Kompressor
- Marinere
- Pusekatt
- Dupp
- Kremet suppe
- Sepia
- Ukulele
- Munnharpe

Det var det jeg hadde å si.
Takk for meg.
Enjoy your mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar