tirsdag 23. desember 2008

Mandag bittelille julaften

Oi i dag har det skjedd masse! Jeg sto opp i to-tiden og satte meg ned foran pcen, der ble jeg sittende til rundt ni-tiden og spille WoW. Snakka litt med Philip på telefon om tactics, også ble vi enige om hva det koster å stikke til syden 01/01. Planen er nemlig at Phil, Alex, Jokke, Jonna og undertegnede skal starte nyttåret med sand mellom tæra, badetemperatur og solslikking. Med andre ord komme oss til helvete vekk fra det kuldehølet her og stikke sydover. Så laget jeg middag og så på True Lies sammen med Elias. Dette etterfulgt av et par timer dokumentarer om universet blandet med MSN-chatting. Snakka blant annet med en kollega som hadde en positiv nyhet til meg. Fått utmerkelse på jobb! Det er jo litt kult"

"Kvalitet teller og det forstår Ladaux. Ikke flest samtaler, men desidert best kvalitet. First Call Resolution setter Bullseye stor pris på. Når han i tillegg krydrer dette med god og riktig bruk av kategorier og noterer ned mange kundenr. så får han massiv ros fra Bullseye."

Nå har jeg satt inn penger på kontoen til Philip og julegavene skal gjøres unna i morgen! Så kan bare jula komme og forsvinne fordi jeg skal til syden om en uke!

Dagens test:
Lete etter metall i Azeroth. Kjedelig!
1/5 av 9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar