mandag 22. desember 2008

Så var helga over

Da var den over gitt, vel overstått og jeg må si meg fornøyd med hvordan den utviklet seg. Dette var helga jeg fikk se gamle ansikter som som jeg ikke har fått sett på en stund og møte mennesker som var helt nye for meg. Og hvis det er noen som vet hva jeg foretok meg på fredagskvelden så er det bare å ringe eller sende en melding til meg slik at jeg får greie på det. Hvertfall hvis jeg var ufin eller noe i den duren.

Vel here goes:

Fredagen starta motbydelig sent for min del, jeg sto opp i uvettug tid, sånn i fem-tiden. Sent for dem som jobber og sliter hele dagen, men en fin tid mht at jeg rakk polsalget. Er ikke sånn dritofte jeg faktisk er på polet, men dette var en av de dagene jeg skulle det, og det rakk jeg helt fint! Grunnen til at jeg måtte ta turen ned på polet var fordi jeg på fredagskvelden skulle på Valentourettes-konsert på Rockefeller og med tilhørende voerspiel hjemme hos St. Michael på Sinsen. Nå har det seg sånn at det er en grunn til at leiligheten til Michael kalles "House of Cava" og det var selvfølgelig derfor jeg måtte på spritutsalget. Voerspilet ble greit gjennomført og hadde en fin avslutning. Uvitende om at Kenneth og Michael sto fast i heisen oppdaget vi andre som naturlig nok hadde ventet en stund at det sto et juletre i foajeen, og det er jo jul og da skal det gåes rundt juletreet. Det var en hyggelig avslutning på et hyggelig voerspiel og selv om vi ikke kunne noen julesanger, så satt det absolutt ikke noen brems på eventen, fordi man har da alltid "Vål'enga kjærke".

Valentouretteskonserten var bra, selv om jeg savner frontfiguren i bandet. Takket være relativt uintelligente vakter fikk vi jaggu smuglet inn fotoapparatet mitt også. Great success! Fikk tatt et par bilder og drukket noen fler øl. Deretter bar det på Garage. Her er det begynner å bli litt blurry for min del. Det var vel omtrent her cavaen kicka skikkelig inn, og jeg tror neppe det ble noe bedre av at jeg starta på whiskeyen. Vel vel, vista ikke noe og kom meg hjem, det er det viktigste.

En tanke bakfull og langt tidligere startet lørdagen min, jeg aner ikke hva jeg dreiv med på dagtid denne dagen, men det var neppe noe stort. Jo! Det var det. Jeg tok Classicinstanser i WoW! Gjorde unna 10 instanser og skaffa meg achievment. Fine greier. Vel nok om det. Da kvelden kom var det duket for stas i Casa de Ladaux, hadde voers og vi drakk oss spenstige fordi vi skulle ha reunionfest på Indigo. Yvonne hadde slengt i gang arrangement og det var masse oppmøtte og forventningsfulle mennesker som måtte oss da vi kom frem til utestedet. Masse gamle folk jeg ikke har sett eller hørt noe særlig fra de siste 10 årene og som jeg er usikker på om jeg kommer til å møte de neste 10. Ikke det at det er ufine folk, går vel mer på det at sånn er det bare. Dessuten så møter jeg jo en del av de folka her rundt omkring så noe kontakt har jeg jo, og noen sosialiserer jeg jo med regemessig. Uansett veldig hyggelig, og hvis det er noen av dere som var der som leser dette så er det bare å så på tråden altså. Jeg møter opp jeg!

Søndagen kom og bar lite med seg. Stian var innom og henta sakene sine, hvertfall noen av dem. Står fremdeles en del stuff her som fort havner hos Fretex hvis det blir stående for lenge. Ellers så har jeg sittet å spillt dataspill i hele dag. Spist har jeg huska på også. Hvertfall litt. Elias fikk låne Band of Brothers av meg så han har sett alle 10 episodene i dag. Så ting har vært veldig rolig her hjemme. Julefreden har senket seg over Bislett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar