torsdag 18. desember 2008

Torsdag

Da var siste arbeidsdagen før helga over og jeg forbreder meg på å sove lenge i morgen. Nok en dag som neppe inspirerer flere mennesker til å bli som meg, ganske kjedelig med andre ord. Sto opp, støvsugde og dro på jobb. Satt å så på litt Jethro Tull-videoer på nett og det slår meg hvor fantastisk kule dem ser ut i videoen til Heavy Horses. Hvis man er rockestjerne så kan man slippe unna med en sånn look! Looken til Jethro Tull er så gjennomført villmark og det lukter harskt av skog bare man glimter Ian Anderson. Aner ikke om det er sceneklær eller ikke, men det lar seg gå i. Sangen er også et fantastisk stykke musikk som tar meg tilbake til mine yngre dager.

Siden jeg ikke har så mye mer å skrive i dag kan dere heller se på videoen under.





Dagens test: Møllers Tran
Tran er faktisk ikke så vondt som mange skal ha det til føler jeg, og det er bra for kroppen. Drikk mer tran! Skal gjøre litt vondt å være sunn!
6.6 på Richters skala.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar