tirsdag 30. desember 2008

Mandag bittelille nyttårsaften

Var en vanlig dag, en dag som mange andre dager. Starta med at jeg sto opp i tolv-tiden og hadde lite å finne på. Kan ikke si at jeg gjorde så mye. Eller en ting gjorde jeg! Og det var en ganske stor oppgradering av softwaret på HTPCen min. MediaPortal 1.0 har hatt relese og jeg har ikke nevneverdig brydd meg noe særlig før nå, men jeg fant tiden inne. Tiden for å oppdatere hele greia, endelig skulle Media Portal ta steget ut av betatesting og inn i verden som et fullverdig mediasystem. Nå skal endelig Media Portal blir voksen! Med litt iver og litt tolmodighet var stasen innstallert og det viser seg slik jeg ser det per i dag at der er lite som har endret seg enn det grafiske interfacet på hele greia. Men jeg har trua på fremtiden når det kommer til mer implimentering av HD-film gjennom VLC samt at noen gidder å utvikle emulator-addonen skikkelig. Drømmer fremdeles om dagen jeg kan sitte å browse raskt gjennom forsiden til cartrages på SNES og NESen. Får leve i troa som dem sier.

Jeg var også på jobb i dag, var en del folk på kundesenteret som var "syke" og dermed ekstraarbeid på oss andre. Noe vi løste med glans!

Var og tok et par pils på kvelden i dag. Møtte gamle kompiser og noen nye, samt en kjendis. Fin kveld.. I morgen skal jeg hjelpe Truls med å bære hvitevarer og på nyttårsaften er jeg bedt på fest på Mortensrud. Usikker på den!


Dagens test:
Salat som nattmat!
Salat er en glimrende nattmat, sunn og bra! Anbefales! Salat til folket!
359/731

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar