mandag 15. februar 2010

Norge, gull og OL i Vancover. Og musikaler da..

Blir helt matt!
Hva faen skjer? Her sender vi de beste folka vi har, verdenseliten i vintersport, på gullgraving i Vancover. Og hva kommer de hjem med? Sølv?! Jeg kjenner jeg er litt skuffa over norske vikinger nå. Hvor er Dæhli når vi trenger han? Jeg driter i om han er gammal og grå! Få på'n skia og send han ut i marka! Det samma gjelder Johan Olav Koss og Kjetil André Aamot også. Fred Børre Lundberg. Det er en mann! Magnus Moan kan faen ta løpefart inn i helvete sammen med de andre "hopperene" vi har her i landet. Gi meg Lasse Ottesen og Espen Bredesen, Hjalils og Kupper'n. Gi meg Oddvar Brå! Og så kan vi se til helvete å kidnappe Vladimir Smirnov? Sleng på han en rød dress og si at'n er Norsk. Så skal du faen se at de lavpanna Canadierene ikke ser forskjell. Nå setter jeg hele min lit til det norske hockeylandslaget! Ta gullet hjem! og BLAME CANADA!

Unnskyld.. Skal ikke banne igjen. Bare kjente at de nord-norske genene plutselig kicka inn..

Dagens låt: The Hollywood Band - Blame Canada 

Når vi er inne på South Park. Som er en av de beste musikalene gjennom tidene vil jeg dra frem en annen llåt. Nemlig låten "La Ressistance" (som er en annen låt fra SP) er basert på:

Dagens andre låt: Les Misérables - Do You Hear The People Sing?

Etter min mening den desidert beste musikal-låta. Kanskje ved siden av Anthem..  Har du ikke sett Les Misérables.. Se den! Og Chess selvsagt!

Kanskje jeg skal anmelde en musikal en dag! Send meg gjerne penger til reise og en Broadway eller London-billett, så skal jeg love at jeg kommer til å skrive tidenes mest uttrykkende blogg om emnet. Det er nemlig på dette punktet her jeg er litt svak. Jeg digger musikaler, men jeg har desverre ikke sett nok til å kunne si noe særlig om dem. Så setter følgende mål: Komme meg i operaen og se en musikal eller operette i løpet av året. Noen som er med?

Jeg er egentlig ikke så gira på å skrive blogg i dag. Så nå skriver jeg vel mest for å fylle ut noe.


En spalte jeg har starta på i bloggen i det siste er jo "dagens fjes", og nå har det kommet til Glenn!
Ja, hva skal vi egentlig si om denne krabaten? Han er noe for seg selv han fyren her. Hvis du lurer på hvem som blir fullest på fest, da er det Glenn. Hvis noen får kreft av å vente på t-banen, så kan du banne på at dette er fyren! En mann som er et vandrende takras der du kan banne på at noe galt skjer i nærheten av han. Og det festlige er at det nesten aldri er Glenns feil. Det bare skjer i nærheten av han. Ellers så er han en utrolig festlig fyr som har rappe kommentarer og stort sett et glis på lur. Når det kommer til sivilstatus så er jeg ikke helt sikker jenter, men det kan jo hende han vil bytte hvis han er sammen med noen. Uansett. Slå på tråden til han for en good time!



Jaja. Dette blir vel en av disse korte bloggene jeg har noen ganger. Nå kommer jeg nemlig frem til:

Og ellers-spalten.
Ja ellers? Jeg var en tur i Sverige på fredag, der jeg kjøpte inn øl, flesk, kylling og snus nok til å klare meg en måneds tid. Det er jo god stemning bare det! I går på søndag jobba jeg over seks timer med skolerelaterte ting. Sånn bruker man fridagene sine her i Hønefoss. Man jobber! I dag så har jeg trent, og jeg vil faktisk påstå at kroppen begynner å bli penere å se på, og jeg hiver ikke lenger etter pusten når jeg går opp trapper. Men en litt døv bivirkning er at jeg blir sinnsykt fort rastløs om jeg ikke får rørt på meg. Abstinenser etter løping? Vil jeg virkelig være en av dem?
 

1 kommentar:

  1. haha... abstinenser ved for mye iro sitting. DØVT!!!! heldigvis er det ikke sånn her i gården. men er med på å BLAME CANADA! forferdlig grafikk på skjermene under dette OL.

    SvarSlett