tirsdag 23. februar 2010

Vinterferie..? Nei. Ikke for alle.

Nå er det uoffisiell vinterferie for unge her ladaux. Hvertfall i dag, og kanskje litt i morgen. Grunnen til at jeg ikke skrev noen blogg i går, var at jeg var å hentet sofaen min i Oslo, og en del andre ting som rett og slett tok hele dagen. Jeg var hjemme i 21:45-tiden, og da gadd jeg rett og slett ikke å styre med å skrive en skikkelig blogg. Det får nå så bare være. Fikk litt kjeft for dette, men jeg står på krava. Dessuten så twitter jeg ikke, og dermed kom det ingen twitring om at bloggen ikke kom i dag. Selv om det kanskje hadde vært det beste i dette mediesamfunnet vi lever i. Kanskje vurdere radiospot på Radio Ringerike nestegang?

Dagens låt: Pear Jam - Better Man

Allerede ved låtvalget i dag forsto jeg at dette kommer til å bli e relativt konvensjonell blogg i dag. Jeg har lite å melde, det er "tidlig" om morgenen, og jeg har egentlig mest lyst til å drite i bloggen, og heller legge meg på den røde sofaen min, lytte til Radioresepsjonen og kanskje spille noe SCUMM-spill på Wii-en..

Det stemmer folkens, dere leste rikitg. Den røde sofaen er tilbake i mine hender, noe som har resultert i at det er mulig for tre-fire stykker å ligge å se på tv hjemme hos meg. (spørs på nærhet, intimgrenser, kjønn og størrelse) Og det er ikke dårlig! Jeg henta den i går, sammen med Lars. Takk Lars! Lars og undertegnede var på en lang kjøretur i går, og så store deler av det sentrale østlandet. Reisen gikk fra Hønefoss til Jessheim, så videre til Oslo og via Drammen og en kort stopp i Mjøndalen der vi leverte en vaskemaskin Lars har skifta ut, var vi tilbake i H-Town. 23,3 mil med piggdekk og varebil!

Brodering:
Prosjektet mitt med pixler og krysstingbrodering er endelig i gang. Første på planen er to enkle gryteklyter med henholdsvis Mario og Mega Man på. kommer til å legge ut noen bilder på bloggen, når jeg følger jeg takler det ok nok. Ble noen småfeil på Mario, som jeg nå jobber med å rette opp, og regner med at jeg har det ute i løpet av dagen.

To sek. Må pusse tenna. Kjenner smaken av ånden min..

Back!

Mens jeg var i det kreative hjørnet så oppretter jeg, etter en idé fra Azathosk, også en Flicker-konto der jeg har lagt ut noen bilder jeg har tatt og føler er ok nok til å vises på Flickr. Jeg må nevne at jeg ikke er noen pro-fotograf, men det hender jo at noe blir bra. Ting legges hverfall ut der til tider.

Og ellers?
Ladaux tar nå et par dager vinterferie. Det betyr at jeg kommer til å befinne meg på sofaen min, foran tven. Hvis noen har lyst til å se en film eller finne på noe annet, så er jeg åpen for dette.

Petter Northug gjorde en formidabel jobb i går, men jeg velger å fokusere på Pølsa! Mannen er fra min hjemby og er etter eget utsagn "den eneste halvkriminelle snowboarderen fra Groruddalen med OL-gull i langrenn". Slike ting liker vi. Dette er viktig for både sporten og byen vår.  Ikke bare friskuser fra Simostranda og kjernekarer fra Lillestrøm, som får gull!

Grattis med gullet Øystein Pettersen! OLs desidert beste vikar!

Hvis du ikke syntes bloggen i dag var så morsom og spennende så har jeg en video til dere:

PS! Dette er KUN for de som er Hard Core!



PS! Live gjennomspilling av hvilket som helst SCUMM-spill kan avtales!

I AM TEH GAME!

/Ladaux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar