mandag 29. mars 2010

En kort oppdatering

Jeg glemte ikke å skrive på torsdag. Det ble rett og slett ikke noe av. Og i dag er jeg heller ikke farlig inspirert til å skrive så mye. Jeg anbefaler heller alle mine lesere å se over fjorårets påskeblogg der jeg forklarer påsken slik jeg mener å huske hvordan hele greia funker.

Den finner du her: http://ladaux.blogspot.com/2009/04/den-store-paskebloggen-jesu-dd-osv.html

Dagens låt: Lillebjørn Nilsen - Stilleste gutt på sovesal 1

Ok da fans! Jeg skal skrive noe:
Siden sist så har det ikke skjedd så mye, bortsett fra at Mercen brøyt sammen da vi var i Lillehammer på lørdag, noe som gjorde at mine utenlandske venner fikk et greit møte med Norske Statsbaner fremfor tysk stål på veien hjem. Jeg personlig syntes ikke det var så mye stress med det, og det gjorde ikke dem heller. Nå venter jeg bare på at de skal ringe fra Bertil O. Steen og avsi dommen. Det er mulig jeg må stikke å hente den i morgen elns. Men det er det strengt talt pappa som tar seg av, ettersom det er hans bil og girkasse.

Mer om statsbanene:
Nå har det igjen skjedd.  Landet står stille fordi toget ikke fungerer. Mellom 10 000 og 100 000 passasjerer står stille. La oss bare håpe at de ikke skal noe viktig.

Vedrørende gitarspilling
En annen ting er at jeg nå har forstått poenget med capo og plekter når man spiller gitar. For første gang på veldig lenge føler jeg at jeg lærer noe når jeg spiller. Skal ikke si at jeg er noen kjempegitarist enda, men det kommer seg vel. Har uansett gitt opp det å bli rockestjerne før jeg fyller 28. Det er så mye stress med det.

Og ellers?
Ikke så mye. Jeg har påskeferie. Kommer vel til Oslo innen et par dager! Tar ting som det kommer fordi det er fri! I dag så var det tordenskyer og haggel etterfulgt av sol og varme. Målte 19 grader i solveggen i dag og det betyr bare en ting boys og girls:

Som bare våre venner i øst kan presentere den: SOMMER!



Kos dere videre i påska! Skal skrive litt på torsdag!

/Ladaux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar