torsdag 11. mars 2010

Ja da var det oss igjen da..

Ble litt seint i dag. Hadde planer om å starte litt tidligere med dette her, men ble litt okkupert. Men tross alt bedre seint om kvelden enn aldri!

Dagens låt: Eluveitie - Inis Mona

Da var det snart helg igjen folkens, og siden jeg ikke gidder å skrive om et spill eller en tv-serie eller denslags i dag så kan jeg fortelle litt om hvordan uka mi har fortona seg.

På mandag, så husker jeg ikke helt hva dreiv med egentlig. Var vel noe skulegreier. Husker at vi lo noe vannvittig på forelesningen av noe Edgar sa. Også bar det vel hjem og etter det jeg husker så var det ganske sent i seng denne dagen. Og jeg droppet dermed forelesningen til Ståle dagen etter. Men jeg rakk gruppearbeidet og møtet vi hadde med veileder, som var veldig positivt for vår del, fordi nå føler jeg at vi har et mye bedre grep på arbeidet enn jeg følte vi hadde tidligere i uka.

Tilbringte vel mer eller mindre resten av denne dagen, på sofaen foran tven sammen med Zaiko.

Så var det onsdagen! Jo! På denne dagen så kom jeg tidlig på skolen, selv om det ikke er noen forelesninger på denne dagen for å ha ekstraundervisning og veiledning med Knut. Vi ble ferdig med alt gruppearbeidet i VB og jeg laget et keyboardprogram som spiller toner. Det var ganske storveis. På kvelden hadde jeg planer om å trene sammen med Zaiko, men det ble til at jeg ferdigstillte Super Mario-håndarbeidet mitt. Det ble knallbra! Deretter fikk jeg besøk, så vi droppa mao hele greia. Sånn utover natta så satt vi bare inne hos Lars og så på tv.

Noe vi angret på i dag morges og gikk dermed å trente før skolen. Friskusfaktur du kan stole på med andre ord.

Så nå sitter jeg her, med en litt forsinka blogg. Og middag er ikke engang påtenkt, noe som er litt problematisk.. Fordi jeg er litt sulten.

Og ellers?
Det er fest i morgen og jeg lurer på hvor det er voers..

Sånn! Ser dere? Jeg kan banke hvilken som helst annen blogger når det kommer til å legge ut en dritkjedelig oppdatering om hva som skjer. Det er døvt, lite inspirerende og jeg kommer nok ikke til å krydre den med noen følelser og tanker rundt noe.

Ha en god helg!

/Ladaux

4 kommentarer:

  1. haha :) men Catharina å Thomas har jo vors imåren om det frister da. tenkte jeg skulle ta turen der hvertfall. orker ikke stikke "opp bakken".

    SvarSlett
  2. Thomas bailer, men jeg holder dørene åpne fra klokka 18:00. :)

    SvarSlett
  3. Okay! Da kommer jeg omtrent da med en cava, noe pils og noe greier :)

    SvarSlett
  4. Det høres ut som en god plan! Da sees vi. ;)

    SvarSlett