tirsdag 10. november 2009

Denne bloggen er skrevet i undertøyet.

Det er «tidlig» om morgenen og jeg er i full sving med å mette de tørste hjernene deres med nye litterære krumspring! Grunnen til at jeg skriver nå og ikke i går, er det at jeg glemte det å går. Jeg er rett og slett for hard core til å huske sånne ting til tider. Var mer enn opptatt av å titte på den lite legendariske forballkampen mellom Sarpsborg 08 og Svina fra Hedmark. 3-2 og Vålerenga og Hønefoss kan dermed risikere å møte Kongsvinger IL i tippeligaen neste år.. Av all dritt! Heia Sarpsborg!

Dagens soundrtrack:
Killers – Human: spotify:track:5mhUPDWQH3s544WCsa0r9w

First things first:
Er det bare jeg som syntes at denne låta er noe av det poppeste og fresheste som kom ut av 2008?

Når det kommer til andre ting er det lite som bekymrer meg for tiden, bortsett fra at jeg er på grensen til å være fattig for tiden. Det viser seg at det å leve på kun studielån ikke er det heldigste man kan gjøre hvis man er vant til å ha ganske romslig økonomi. Det har skjedd med meg denne høsten. Men det lar seg faktisk gjøre. Bare litt kjedelig mht mat som skal spises og øl som skal drikkes. Nå er det ikke mange dagene til unge Herr har bursdag, så da håper jeg det booster litt. Også er det jo studielån på fredag. Har dessuten planer om å tibringe helga i hovedstaden og dermed så kan det fort bli en dyr affere. Hvis noen fler har tenkt seg ut på lørdagen så er det bare å skrike ut, så kan dere får lov til å spandere en øl på meg! Kommer til å bli et hjertelig gjensyn for min egen del, om ikke annet.

Jeg kom akkurat på at jeg jo hadde et prosjekt der jeg skulle ta bilder av morsomme ting og blogge om, men det har jeg jo glemt rent. Etter å ha gått gjennom alle bildene på mobilen så er det meste jeg har tatt bilde av utgåtte ting, som «Julebrusen er her allerede!!!», det er gammel moro nå føler jeg, så det blir ikke til at jeg legger det ut. Bildene ble dårlige også. Bortsett fra dette ene klassiske eksemplet på godt grafisk design fra ringerike:



Som alle vet så rykka Hønefoss opp og vi håper at dette medfører at klubben klarer å betale skikkelige folk i fremtiden.

Sånn! Det var det. Venter fremdeles på brillene jeg har bestillt, og håper de kommer før helga!

Ha en videre god uke og dropp innom på torsdag for mer bloggmoro! Da LOVER jeg å finne noe bra å skrive om!

/Ladaux

4 kommentarer:

  1. Human er digg låt, radiomann!
    Og, HBK har masse gode spillere! :D

    SvarSlett
  2. Det er det Mari! Helt enig! :D
    Har ingenting å utsette på Lafton, Lafton, Leo Olsen og gjengen, det er grafikerene her oppe jeg er skeptisk til..

    SvarSlett
  3. God grafisk design fra Hønefoss ja, det finnes det nok av rundt omkring! Spesielt i rutebilstasjonsområdet. For meg som gikk media i tre år har disse glorete plakatene en liten ekstra underholdningsverdi. ^^

    SvarSlett
  4. Har enda ikke sett noen tilfeller av comic sans.. Det er kjærkebanning og fæle ting. Den gang jeg gikk media het det førtrykk.

    SvarSlett