fredag 20. november 2009

HEEEEEEEEELG!!!!!!!

Fredag! Favorittdagen min! Jeg glemte ikke å skrive blogg i går, det var bare det at jeg ikke hadde tid. Gruppeinnleveringen tok forbanna mye tid av den dagen, men vi ble ferdige og det er det viktige!

Soundtrack: The Shadows – Let Me Be The One

Så hva skjer a? Dette har vært en alt for rolig uke i forhold til det den burde være. Utsettelse er et nøkkelord og stress er en faktor. Nå er den heldigvis over og jeg har planer om å feire det med en flaske Cava og bøgdefest! Og i morgen er det jaggu ikke umulig at jeg returnerer til hovedstaden for å stikke i bursdag/afterski til lillebror som fyllte 25 år denne uka. Halvveis til 50 på han med andre ord. Ønsker deg lykke til videre mot voksenlivet!

Så over til noe helt annet!




Dette er en såppas lett dag og jeg har ikke så mye på hjertet i dag. Derfor ber jeg dere kose dere med denne videoen!

Ha en strålende helg!

- Ladaux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar